У СКЛАДУ СА НОВОМ ОДЛУКОМ ВЛАДЕ РС и Кризних штабова које је основала Влада, рад малопродајних објеката треба организовати по следећем принципу:
Ограничавање радног времена са потрошачима у малопродајним објектима током трајања ванредног стања може се вршити по следећем принципу:
o Понедељак – петак од 07.00 до 15.00 часова;
o Субота: за грађане старије од 65 година од 04.00 до 07.00, а за остале грађане од 08.00 до 12.00 часова;
o Недеља нерадан дан;
o Рад логистичких центара и снабдевање објеката може да се обавља целодневно у складу са процедурама које дефинишу кретање лица и посебне радне налоге за запослена лица.
Трговац може, у складу са горенаведеном препоруком да самостално одреди радно време у наведеним временским интервалима. Потребно је да се наведене препоруке спроведу одмах.
Такође, молимо Вас да јединицама локалне самоуправе издате инструкцију да број потрошача у малопродајним објектима може бити један потрошач на десет квадратних метра уз поштовање општих мера превенције и физичке удаљености потрошача, у складу са Обавештењем објављеним на интернет презентацији Владе Р. Србије 21. марта 2020. године:
https://www.srbija.gov.rs/vest/453303/vlada-poostrila-mere-u-borbi-protiv-koronavirusa.php .
Контакт особа за додатна питања по овој теми је Жарко Малиновић, секретар Удружења за трговину Привредне коморе Србије, телефон: 011 41 49 478, епошта: zarko.malinovic@pks.rs
place Гутенбергова 4а, 18 103 Ниш
local_phone +381 18 201280
email pantelej@gmail.com
local_printshop +381 18 201281
access_time Понедељак - Петак 07:30 - 15:30